Media Store, iletişim sektörünün bir çok alanında uzmanlaşmış kadrosu ile, medya planlamadan satın almaya, stratejik yaklaşımların oluşturulmasından marka danışmanlığına kadar, Online ve Offline tüm mecralarda hizmetler veren, ‘Performans ve Sonuç Odaklı çalışan bir Medya Planlama ve Satın alma ajansıdır.
Medya Planlama ve Strateji
Yüksek tecrübeli ekiplerimiz ile markanızı; hedef kitlenizin gözünde ilk sıralara taşıma yolunda en iyi dönüşü sağlayacak olan bütünleşik medya stratejileri hazırlıyor, kampanya planlarınızı detaylandırıyor, uyguluyor ve uçtan uca raporluyoruz.

Medya Analizleri
Tüketici davranışlarından, marka araştırma raporlarına, rekabet analizlerine ve sektör raporlarına kadar birçok nitelikli kaynaktan beslenmekte olan ekibimiz sürekli sahada olmanın getirdiği avantajlar ile analitik verileri birleştirerek kabul edilir doğru analizler ve çıktılar ışığında hareket etmektedir.
Offline Hizmetlerimiz
Medya Planlama konusunda tüm servisler.

TV ve Radyo Planlama Çözüm Önerileri

Açık Hava Çözümleri

Yazılı Basın Çözümleri
Sizin ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik prensiplerimiz;
Yeteneklerimiz
- Dinlemek
- Karar almak
- Gerçekleştirmek
- İstikrar
- Süreklilik
- Uzmanlık
- Ajans içerisindeki çalışma şeklimiz
- Ortaklarımızla olan çalışma şeklimiz
- Müşterilerimizle olan çalışma şeklimiz
Planlama yaklaşımımız
- İnsanı anlamak
- Planların sağlamasını yapmak
- Bütçe öngörüsü

Yerel tecrübemizi ve global bilgimizi birleştirerek markalarımıza özel strateji sağlıyoruz.
Markalarımız için insanlardan öğrendiklerimizi, yine insanı her işimizin odağına koyarak etkili iletişim planları hayata geçiriyoruz.
Uzmanlığımız, pek çok değişkenden oluşan iletişim planlarımızda en efektif kombinasyonlarını tasarlamamızdan gelmektedir.
İş yapış şeklimiz…
Analiz
Marka ve tüketici hedeflerinin analiz ediyor ve tanımlıyoruz
İçgörü
Stratejinin temelini oluşturacak, tüketici içgörüsünü keşfediyoruz
Strateji
İçgörüyü esas alan strateji oluşturuyoruz
Operasyon
Stratejiyi aktivasyon yoluyla hayata geçiriyoruz
İş sonuçları
Medya sonuçlarının pazarlama iletişimi sonuçları üzerindeki etkiyi ilişkilendiriyoruz
Yaklaşım
- Hedefi net olarak belirle!
- İçerikleri hazırla
- Reklam kanallarını planla!
- Dönüşümleri ölç!
- Optimize et!
- Test et , test et , test et!